vineri, 18 decembrie 2009

Ciuperci cu smantana si muschi de porc


Ingrediente:(pentru 2-3 portii)
* 2 felii de muschi de porc
* 1 ceapa mare
* smantana grasa
* marar si patrunjel
* ciuperci (1 castron mic)
* sare, ulei, boia

Nu mai stiu exact ce cantitate au avut ciupecile, am pus cam jumatate dintr-o punga de alimente potrivita. Smantana trebuia sa fie dulce, se gaseste la raionul cu 'lapte UHT' si 'frisca la cutie', dar eu am folosit o smantana normala grasa.

Taiem ceapa marunt si o punem la calit 10 minute, dupa care adaugam ciupercile taiate felii si lasam 5-7 minute, cu capacul pus si peste ceapa si peste ciuperci.Punem apoi smantana (am folosit toata cutia) si amestecam. Cand aceasta se topeste se branzeste putin, de aceea am presarat cu mana putina faina si am amestecat in tigaie direct, cat sa se prinda sosul. Am pus apoi sarea si boia.
Muschiul de porc l-am prajit in tigaie de teflon cu putina sare. Se patrunde imediat, cam in 10 min.Garnitura poate fi mamaliga, cartofi pai, cartofi natur.Salata este din gogosari in otet.Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii