marți, 31 august 2010

Creveti in unt si sos de rosii

Crevetii sunt facuti dupa o combinatie de retete gasite pe internet.

Sunt gata in 5 minute dar cel mai important este sa fie cumparati proaspeti avand culoarea gri
sau prefierti adica culoarea roz, iar in functie de acest lucru creste sau scade durata de fierbere.

Creveti proaspeti
va recomand cu incredere sa cumparati din Metro, iar timpul de fierbere este de 5 minute, iar la cei prefierti 3 minute.

Nu lasati mai mult la fiert deoarece se intareste carnea.
Se patrund foarte repede cu aromele puse in tigaie.

Ingrediente:

- 1 rosie mare
- 6 catei usturoi
- 800 - 1 kg creveti (3, 4 portii)
- patrunjel taiat marunt
- zeama de la 1 lamaie
- un sfert pachet de unt.

1. Mai intai se pregatesc toate ingredientele pentru a fi la indemana deoarece crevetii se fierb foarte repede.

2. Se spala bine crevetii, se toaca foarte foarte marunt usturoiul, rosia si patrunjelul.
Am pus crevetii cu carcasa cu tot si am preferat sa ii curat in momentul cand mancam, deoarece prind gust mai bun.
Este adevarat ca m-am murdarit pe maini curatand, dar a meritat si in plus iti mai trece pofta :))))

3. Am pus untul la topit la foc mic si am adaugat apoi usturoiul taiat marunt, lasand 1 minut.

4. Se pun apoi crevetii si se acopera cu un capac, amestecand din cand in cand sa se faca toti roz la culoare, iar dupa 2 minute se pune si zeama de lamaie.

5. Se pune apoi rosia tocata, sare, piper si patrunjelul si se mai lasa 1, 2 minute fara capac.

Asta este tot!
Am servit cu garnitura de cartofi prajiti stropiti cu sosul de la creveti.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii